Ramy Fashion

  • מאי 21, 2019

?"אבל זה רק לערב אחד…  – אבל, אבל, זה חד פעמי … – אבל יקר וחבל… – וכו…"

הורים יקרים…   נו,   באמת…?!

מסיבת בר/בת מצווה היא ציון דרך חשוב בחייהן של נערים ונערות צעירות, ובהחלט מדובר על מסורת חשובה. זהו לא רק גיל כרונולוגי, אלא על הכרה ראשונית בבגרות. לכן, אין זה מפתיע שנערים ונערות רבות לא מוותרים על חגיגות בר/בת המצווה, ובוחרים לחלוק יום גדול זה עם חברים וקרובי משפחה.
היום צעירות וצעירים רוצים לחגוג בגדול, וכל בר/ת מצווה הופך ללא פחות מאשר הפקה שלמה. ואי אפשר להאשים אותם. כי אירועים חד פעמיים לא יחזרו על עצמם, לכן זה הגיוני ולגיטימי להשקיע במסיבה בלתי נשכחת שתיחקק בזיכרונם כיום המאושר ביותר בחייהם

למצוא שמלת בת מצווה

 שמלות בת מצווה הן חלק בלתי נפרד מהאירוע, ורוב הסיכויים שזה הדבר היחיד שמעניין את הילדה יותר מכל המסיבה ובכלל…(הורים תזכרו- הבגד הוא שיונצח באלבום… מכל המסיבה ובכלל)… מה לעשות, לא בכל יום חוגגים מסיבה גדולה ושווה, ולא כל יום אפשר להשקיע ולהתהדר בבגדים חדשים ונוצצים. כי בת מצווה או בר מצווה יש פעם בחיים.
וזהו … !
שמלות לבת מצווה מגיעות בסגנונות שונים; החל משמלות בסגנון ילדותי, וכלה בשמלות כלה זעירות ובשמלות ערב כמו של הגדולות. המבחר הנו עצום ובלתי נדלה, כך שאין ספק שהקטנה שלכם תמצא משהו לעצמה!

היכן קונים שמלות בת מצווה?

רבים רוצים לקנות שמלת בת מצווה יפהפייה, אך איש אינו בטוח היכן ניתן לקנות אותה. האם לחפש בחנויות ילדים? האם לבקר בחנויות של שמלות ערב של מבוגרים?  אז לרשותכם עומדות שתי אפשרויות עיקריות שאתם יכולים לבחור מביניהן.

חנויות אופנה לבת/בר מצווה מיוחדות

ישנן כמה חנויות בגדים ותיקות בארץ המתמחות לבגדי בת/בר מצווה. בחנויות כאלה אפשר למצוא שמלות חליפות לבר/בת מצווה בכל הצבעים והגזרות, במחירים שונים. אמנם תשלמו פחות על שמלה קנויה, או חליפות לבר מצווה ותקבלו אחריות, איכות, ואפשרות להחלפה…

עיצוב ותפירה

אפשרות אחרת היא לפנות לתופרת מקצועית ולבקש ממנה לתפור ולעצב עבורכם שמלת בת מצווה. אך קחו בחשבון שהמחיר הסופי יהיה יקר יותר ולא כדאי ! – ובנוסף גם לא בטוח שהיא תצא מושלמת כמו שרציתם. והחשוב מכל לא תוכלו להחליפה בשמלה אחרת. בקיצור אתם יכולים להישאר עם חור בכיס ועם שמלה שאתם לא רוצים.

 

? ? ?

שימו לב !

הטעות וההפסד בחיי ילדכם !

הורים וילדים יקרים מוגש  כחומר למחשבה….
יש הורים וילדיהם שמחלטים ועושים את הטעות הגדולה בחייהם …
 ממירים את החגיגה הנשגבת של הבר/בת מצווה הנצחית שבחיים!  בנסיעה סתמית לחו"ל… ומפסידים ומאבדים לעד. ערב של פעם בחיים חגיגת הבר/בת מצווה, שכול עיני חבריהם ומשפחתכם נישאים בשמחה לחתן שלבוש בהופעה קסומה. או כלת הבת מצווה בשמלה מהודרת והיא מלכה ליום אחד.
וכולם מאושרים ומתרגשים כאחד, והיום המאושר. – [  אבל… " זה רק לערב אחד… " ] – אתם שמפסידים ומאבדים שמחה שכזו שאותה  לא תזכו לעולמים יותר בחיים. לאירוע של חגיגת ילדכם.
לא אתם ההורים ומשפחותיכם. ולא ילדכם וחבריהם.  כמה פתתי, חבל, הפסד, ועצוב. פשוט אין לכם מושג!
וזה עצוב עד מאוד. וחבל מאוד לאבדן שכזה של שמחה של פעם בחיים שלא תחזור לעולמים !!!  וגם ילדכם! ואתם ההורים!  לא תזכו לשמחה של חגיגה שכזו של בווק, תמונות, וידאו, אושר ליום אחד,  הופעה מרשימה, מתנות, זיכרונות וכול היוצא בזה של אירוע מיוחד וחד פעמי של ילדכם. לא חבל ?!     –      ע צ ו ב . ועצוב עד מאוד.
לעומת המרת  נסיעה סתמית לחו"ל,   {שהיום נסיעה לחו"ל זה לא עניין של מה בכך}   שילדכם במזל טוב הגיעו ליום גיל המצווה, ואתם ההורים…  במקום חגיגת השמחה, והאושר של יום הבר/בת מצווה.  ושילדכם עוד כל חייהם יסיעו ועוד יסיעו.
ואת יום השמחה הזה לא יממשו,לא ישמחו, ולא יזכו לא עוד בחיים, לא אתם. ולא הם. ( כמה הזוי )
עצוב. טיפשי.  וחבל…. הורים יקרים מוגש לכם כחומר למחשבה !

הורים יקרים זכרו !!!

בת מצווה או בר מצווה שיש אך ורק, פעם אחת בחיים! – וחבל, וממש חבל מאוד שלא תעריכו ותשקיעו בשמחה ובבגד אקסקלוסיבי בערב של שמחה שכזה החד פעמי בחיי ילדכם,
 ילדכם לא ישכחו לכם ערב מיוחד שכזה לכל חייהם על כל מה שהשקעתם בהם !
עכשיו שאתם יודעים הכל על שמלות בת מצווה, או חליפות בר מצווה אפשר להתחיל לארגן את המסיבה שלכם!

 

 

אנחנו ב "אופנת רמי", לעזרתכם ולשירותכם נאמנה.

ושיהיה במזל טוב בשמחות ובהצלחה.

????????

היי... ברוכים הבאים.
לקוחות יקרים לקבלת פרטים נוספים_ לחצו לפתיחה על התמונה שאהבתם?❤ ----- לאחר מכן לחצו מצד ימין למטה על = [ קבל פרטים נוספים ]_?